IGÅR

Igår var jag tvungen ta bussen till jobbet på grund av för lite luft i bildäcken. Så det blev en ganska lång dag igår eftersom busstiderna passar inte det bästa. Fick vänta en timme innan jag kude gå till jobbet. Sen en halvtimme när jag skulle hem. När jag kom in till stan så tog jag en ganska lång promenad innan jag började. Trotts det blev en lite längre dag igår så gick det bra på jobbet.
 
När jag kom hem blev det en löprunda. Samma runda som i tisdags den rundan är på 9.63. Jag sprang på bättre tid och det känndes så bra. Jag sprang på 47.25 minuter. jag var mycket trött då jag nådde mål, men det var riktigt skönt :)
 
Idag blir det ingen löprunda vad jag vet. Idag blir det en annan träningsförm. Lite box. Det var år sedan jag körde lite boxning. Så det kommer bli jätteroligt. Men först ska jag äta frukost och jobba men sen gäller det :)
 
 
Ha det så bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0