MYS MED DARLING

Igår blev det myskväll med darling :) Vi lagade god mat och sen tittade på en film. Vi gjorde egenpannerad rödspätta med ugnspotatis. Till det hade vi egengjord skagenröra gjord av färska räkor och egengjord majonäs. Såklart ärtor till det och citron. Sen gjorde vi fruktsallad till efterrätt och vaniljsås som vi garnerade med mörkchoklad. Allt blev så gott! Min favorit rätt har blivit fisk nu, speciellt vit fisk. Men röd fisk är också jätte gott :) När vi tittade på film blev det att äta lite grönsaksstavar med dipp :)Tack för en jättemysig kväll darling <3
 
Nu ska vi snart åka till stockholm och tillbringa dagen där med fina vänner. Vi ska åka till grönalund och åka massvis med roliga karuseller. Jag blir som ett litet barn när jag har karuseller framför mig :)
 
 Hoppas ni får en trevlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0