STOCKHOLM UPPDATERING

Vi åkte ju till stockholm i måndag. Vi sov på hotell. Gick på skansen och på stan på tisdagen. På kvällen åkte vi hem igen. Här kommer lite bilder. Har mycket mer bilder men tar sån tid att ladda upp alla.

 
En del av hotellrummet
 
Badrummet på hotellrummet.
 
Maten jag åt på Måndagkväll. Pannerad spätta och potatis med skagenröra och sparris. Så gott!!
 
Restaurangen vi åt på vid gamla stan på måndagkväll.
 
Haha roliga djur. Den passar på att sola :)
 
Jag klappade även en orm på skansen. Det gick mycket lättare än spindeln. Dom är jag inte rädd för. Har även gjort det förut.
 
Fattarna ni att jag klappade en jättespindel. Jag som är skiträdd för dom. Gjorde det ändast för att tjejen satt framför mig. Det stod på en lapp att imse endast ville att man klappade på bakbenet. Då blev man ju ännu räddare. När jag tog på bakbenet så började imse krypa. Då blev det som en reflex att jag skrek "Pinsamt".
 
 
Såg lite när Måns tränade lite inför kvällen (Till allsång på skansen)
 
Fick med mig en jättefin väska hem från Åhlens City.
 
På skansen fick vi se hur dom gjorde olika saker i glas. Vi var tvugna att köpa en vas och 2 stycken glasbrickor med mitt och darlings stjärntecken :)
 
Det blev superrolig läsning på hemvägen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0