VILL SE SNABBA CASH TVÅ

Det blev en löprunda med bror igår. Det gick ganska bra. Jag höll inte hans tempo men vi sa så att vi springer i vårt eget tempo. Nästa gång ska han hålla lite mer i min tackt kanske lite framför så har jag att kämpa mot. Det var jätte roligt att springa mot honom. Det kommer bli flera gånger :)
 
Idag blir det att vila från löpandet. Har sprungit ca 3.5 mil den här veckan så känner att idag får kroppen vila. Får se om det blir nån löprunda i helgen. Kanske på söndag.
 
Nu sitter jag och tittar på snabba cash innan jag ska åka till jobbet. Får se om det blir att titta på snabba cash 2 ikväll på bio. Beror lite på om jag hinner och om det finns platser så klart :) Hoppas!
 
  
 
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0