HAR VARIT SJUK

Slänger in en snabb förklaring för jag inte skrivit på ett tag. Jag har varit hemma och varit sjuk. Haft feber och förkylning. Febern gjorde så jag blev jättetrött i kroppen. Måndag, tisdag och onsdag har jag varit hemma. Och jag har inte orkat gjort något alls. Igår försökte jag vara uppe lite och jag kände mig faktist ganska pigg.

Så bestämde mig för att jobba som idag. Var lite trött och så på fm men sen efter lunch blevjag piggare, så det var ju bra :) Men tyvärr så har jag fortfarande ont i halsen lite halv trött nu. Men ska gå och sova så blir jag nog pigg igen :)

Jag vet inte om det blev så jätte snabb förklaring ;) Men nu vet ni iallafall :) kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0