MAN KLARAR DET BARA MAN VILL

Har varit ledig idag så jag städade på förmiddagen. Sen blev det lite lunch. Efter jag ätit lunch fick jag ett samtal från darling att han missat tåget hem. Så han skulle ta bussen till Sandviken men skulle få vänta ett tag ändå. Så jag tog och hämtade honom där. Vi passade på att handla då vi var i Sandviken.

Nu ikväll åkte jag en sväng till Johanna. Jag var där en liten stund med vi hann pratade massor iallafall:)

När det var dags för mig att åka därifrån så åkte jag till gymet. Jag har ju velat klara 1 mil men har väl tänkt att jag skulle kanske börja på 7 km. Men kom till gymet och började springa. Då tänkte jag: tänk om jag klarar 1 mil. Så blev lite taggad på att satsa på 1 mil. Men då jag sprungit 7 km så känner jag att jag börjat bli trött men ändå så tänkte jag: om jag klarat så här långt borde jag klara 1 mil. Så jag fortsatte. När jag var vid 8km så tänkte jag, herregud det är bara 2km kvar det här klarat jag. Då jag kom till 9km: nu är det bara 1km kvar. jag är väldigt trött men nu Annelie är det bara att köra i det sista! Och vet ni vad?! JAG KLARADE 1 MIL! Klarade det på 60 minuter och 6 sekunder. Jag är jätteglad att jag klarade det, men är nu trött i hela kroppen. Kommer somna så fort jag lägger mig, hihi:) Men nu vet jag att jag har en chans att klara tjejmilen om jag ställer upp där :)

Godnatt kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0