SKÖNT MED LEDIG VARDAG

Tog en promenad på fm, så skönt var jättefint väder. Men det var kallt. När jag kom hem blev det lite små pyssel och städ här hemma. Stoppade i mig lite lunch, wookade grönsaker, lök och kyckling. Sen kom sofie på besök. Vi drack lite te och pratade massor, jättetrevligt :) Tack för att du kom gumman!

När Sofie hade åkte hem gjorde jag mig redo för ett gympass. Visste att saana skulle till gymet då hon slutade 15.30. Så jag passade på att åka dit då jag med. Det var ganska mycket folk så fanns inte plats på motionsbandet och ett av dom var trasig. Så det fick bli 30 minuter på crostrainern. Under dom 30 minutrarna kom dom och laga motionsbandet. Tummen upp! Efter dom 30 minutrarna så sprang jag på bandet i 15 minuter på ganska hög hastighet. Så skönt!!! Sen blev det mycket stretch :)

Nu håller jag och darling på med maten, vi ska göra tagliatelle och någon laxsås :) Så måste gå och hjälpa honom nu :) Men slänger in lite bilder här :)







Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie L

Tack själv! Super trevligt :)

2012-01-26 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0