UPPDATERING SEN SIST

lördag kväll lagade jag och darling trerätters middag tillsammans. Mysigt. Som förrätt gjorde vi toast med lax och räk röra. Super duper gott! :) Till huvudrätt gjorde vi egengjorda potatisklyftor, morötter i ugn, biff, bea och lite sallad bredvid. Till efterrätt fick det bli cheescake :) Dryck till maten fick bli ett vitt vin. Allt var jättegott. Det blir nog att göras om :)











söndag blev en lugn dag. Inget speciellt som hände. Spelade lite spel med darling. Jag vann, fast det gjorde ju han också ;)

Imåndags var det dags för jobb igen efter helgen. När jag jobbat klart och hade fått i mig mat åkte jag till gymet. Där körde jag på med benträning. Körde även lite mage ;)

Då har vi idag. Idag har jag jobbat. Sen samma som igår, ett besök vid gymet. Sprang på bandet idag. Klarade mitt rekord på 5 km igen, 27.45 min :) Så roligt. Men var jättejobbigt idag. Men är så nöjd efteråt :) Fick bli lite yoghurt när jag kom hem. Men nu är det dags för att sova för i morgon är det jobb igen :)

Natti natti, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0