SPRINGA

Jobbat idag. När jag kom hem från jobbet var thomas klar med maten. Det blev spätta, potatis, sås och lite gröna ärtor. Jättegott! :) Sen efter vi ätit stack jag till gymet direkt. Sprang på bandet. Gjorde inte något rekord idag. Men det var inte det jag var ute efter. Utan försökte hålla mig till en jämn tackt hela tiden. Men ökade dock på slutet då :) Blev iallafall en ganska bra tid på 5 km. 28.18 :)

Ska försöka vara med på vårruset i år igen. Men i år vill jag klara det på iallafall 30 minuter. Sist var det något på 31 komma något och då hade jag ju några kilo till på mig. Så hoppas jag klarar mitt mål :) Egentligen vill jag ju klara det på 28 någonting för det har jag klarat förut en gång. Om det kanske var andra gången jag var med. Men målet är väl något på 30 sen och det blir en bättre tid så är det ju bara en bonus :)

Skulle även vilja försöka vara med på tjejmilen i år men vet inte alls om jag skulle klara det. Kanske måste börja springa lite längre på bandet. Börja med 7 km kanske och då jag känner att det är okej så kanske man kan fortsätta på 1 mil :) Haha vi får se. Är ju ett tag kvar tills det är vårruset och tjejmilen. Tjejmilen är väl nån gång i september tror jag men vårruset är tidigare :) Men hinner nog fundera mer på detta. Ska kanske försöka komma ut ock springa lite nu när det inte är så överdrivet kallt ute :)

Ne nu är det dags att sova lite tror jag :)



Godnatt kram!


Kommentarer
Postat av: Nina

Låter härligt gumman :) Du är så duktig! Jag vill också springa tjejmilen! Men får se sen till våren om jag har sprungit någon mil än... Puss godnatt

2012-01-12 @ 23:25:46
URL: http://nvikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0