LÖRDAGEN

Igår jobbade jag först sen blev det att träffa underbara människor. Daniel, cia, Micke, Jenny, thomas och jag träffades och bowla i 1 timme och 30 minuter. Det var jätteroligt. Det har aldrig gått så bra för mig någon gång på bowling. haha så det var ju jätteroligt. Men roligast var att träffa er! :)

När vi bowlat klart åkte vi till Mulligans pub och åt middag. Det blev förrätt som bestod av vitlöksbröd och tzatziki. Sen huvudrätten blev smördegsinbakad kycklingfile med soltorkade tomater och fetaost. Och potatisklyftor. Kunde ju inte låta bli efterrätten. Jag valde toblerone brownie med glass och grädda och sås :) Mumma! :) Vi pratade och skrattade massor och hade det jättetrevligt! Tack så jättemycket för en jättetrevlig kväll igår! :)

Tyvärr börjar jag bli sjuk. Har fått feber så fryser hur mycket som hellst. Men ska gå och sova nu så hoppas febern är borta i morgon :)

Här kommer bilder från gårdagen. Haha jag hade konstig stil när jag bowlade med bra gick det ;)































Godnatt, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0