SVETTIGT GYMPASS

Blev ett gympass idag också. I fokus på ben. Men fy sjutton vad jobbigt det var. Började med ett uppvärmningsprogram på motionscykeln. Sen blev det att köra på vid maskinerna ett tag. Efter det ställde jag mig på motionsbandet och sprang 5 km. Det var jobbigt kan jag lova! Värkte i benen efter första kilometern. Men det gick bra. Fick dock inte bästa tiden men det var bra ändå. Kändes som om det var jobbigare att springa på bandet än att springa ute. Eller så var det på grund av alla benövningar innan ;) Sen blev det nedvarvning i 5 minuter fortsatt på bandet. Avslut blev ju såklart stretch. Sen var det dags att cykla hem.
När jag kom hem blev det en proteinshake :)
 
Måste bara tillägga att jag har väldigt mycket träningsvärk i armarna och mage sen igår ;)
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0