UPPDATERING

I lördags fyllde mamma år så vi åkte och gratulera henne i stugan. Sen lite senare då vi skulle åka hem, skjutsade thomas mig direkt till tågstationen. Jag åkte för att träffa dom bästa brudarna (sara, pernilla och Linda-marie). När jag kom fram till Gävle så kom Sara och hämtade mig. Sen åkte vi hem till henne. När vi kom dit var redan pernilla och Linda-Marie där. Så vi satte igång att äta lite kyckling sallad. Gott! Men jag var ganska mätt efter att ha ätit smörgåstårta och fika hos mamma ;) När vi ätit klart började vi göra oss i ordning för en rolig utekväll. Men först var vi hemma hos sara ett tag och spelade spel, sjöng singstar m.m. Sen fick vi höra att det var någon fest nån stans så vi åkte dit lite före. Men vi stannade inte där så länge. Utan åkte vidare till Harrys. Där det blev mycket dans! JÄttekul! När klockan närmade sig 02.00 gick jag och pernilla till stationen där darling hämtade oss.
Tack för en super trevllig kväll!
 
 
På söndagen (igår) åkte vi till Högbo och träffade Carro och hennes pojkvän. Vi spelade minigolf och badade :) Hur mysigt som helst. Tack för igår!
 
 
Idag måndag så har jag hunnit med att träna lite. Tog en springrunda i solen. Jobbigt men skönt :)
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0