VILKET TRÄNINGSPASS

Min dag började med träning. Cyklade till gymmet och körde armar och mage efter frukost. Började med ett uppvärmningsprogram på motionscykeln. Sen blev det mycket träning arm och mage. Avslutade sedan med en ryggövning. Var längesen nu jag körde på gym. Det var riktigt jobbigt men hur härligt som helst. Hoppas jag får mer synliga muskler så smorning om :) Sen cyklade jag hem i regnet. Slängde av mig träningsväskan och öppnade en celsius för lite mer energi. drack halva sen tog jag en härlig löprunda. Det kändes i armarna när jag sprang haha. När jag sedan kom hem igen drack jag resten av celsiusen och blandade i ordning en proteinshake. Sen hopp in i duschen. Nu har jag tagit det lugnt ett litet tag. Men nu är det dags för lunch. Blir en mycket god tomatsoppa :)
 
 
 
 
 
 
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0