FÖRSTA JUNI

God morgon! Hoppas allt är bra med er! Idag är det fredag och samtidigt första juni. Men tråkigt att det inte är så varm ute. Hoppas värme kommer tillbaka. Idag var det vägning igen. Hade gått upp ett halvt kilo förra veckan. Men idag hade jag gått ned -1 kg igen :) Härligt! Förra helgen hade jag inte nån "äta hur många kcal jag vill" utan jag hade bara höjdagar. Jag höjde lite på mitt dagbehov. Kan vara på grund av det att jag har gått ned så mycket :) Tänker försöka räkna varje helg till midsommar. Får se hur det går. I sommar kommer det nog bli mycket att unna sig så därför kör jag på lite hårdare nu :) Men äter fortfarande vad jag vill men bara att jag håller mig till kalorierna :) 

Sitter och äter frukost nu, sen blir det att åka till jobbet om ett tag. Hoppas ni får en fin 1 juni =)



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0