SKÖNT TRÄNINGSPASS

Kl 9.00 i morse träffade jag Maria och vi tog en joggingtur till Ulvsta och sen körde vi på med träning för hela kroppen. Sprang två varv på 700 meter i ganska högt tempo. Och körde utfall upp för en brant backe. Körde mage efter första varvet. Hua vad tungt det blev, så härligt! Sen "hockeysteg/ hopp" upp för samma branta backe. Sen blev det att jobba lite med armarna. Fy fan vad viljan talade :) Sen blev det en joggingtur samma väg hem. Sträckan vi sprang blev ca 9.35km. Sen blev det ju styra på plats. Mycket stretch efteråt!

När jag kommit in efter vårat träningspass körde jag lite mera mage och gjorde i ordning en proteindrink. Mumma! Sen blev det en härlig dusch. Men nu är det dags att göra i ordning lite lunch. Det kommer bli kycklingsallad här hemma :)





Tack Maria för den härliga träningspasset! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

tack själv bruden! :)Du och jag till sommaren 2012 ;)

Det är så härligt att vi kan hjälpa varandra ;)



Kram kram till den bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0