TEXT OCH BILD SEN SIST

Lördags:
På kvällen var vi ju hos mina föräldrar. Vi lagade mat men det skrev jag ju sist. Vi hade det iallafall jättemysigt. Och Darling gjorde den goda maten. Han är så duktig! Till förrätt blev det toast med laxröra, huvudrätt blev det kycklingkiev med egengjorda potatisklyftor och sås och efterrätten blev det pannacotta med flädermarinerade jordgubbar:) Super gott var allt ihop! :)


Min duktiga Darling


Väntar på rätt temperatur


Förrätten


Varmrätten (huvudrätten)


Varmrätten (huvudrätten)


Efterrätten

Söndags:
På eftermiddagen följde min svärmor och svägerska (darlings mamma och syster) med mig till stugan och planterade lite blommor i landet. Det blev så fint. Tack så mycket för hjälpen! :)











Måndag idag:
Har varit på jobbet idag. Men när jag kom hem blev det en löprunda på 9.55 km. Tiden blev lite bättre en förra gången, 56.01 minuter. Fick sällskap idag också men av min darling, han cyklade bredvid :) Men nu blir det att försöka sova. Är ju jobb i morgon med och träning på kvällen :)



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0