IGÅR OCH IDAG

Glömde skriva igår. Men det hände inte allt för mycket. Jag jobbade till kl 18. Sen innan jag åkte hem hade jag några ärenden att uträtta. Men när jag kom hem blev det att äta ost/skink sallad. Gott! Sen satte vi fart med att städa lägenheten. Blev så sent så ville inte dammsuga då utifall grannarna skulle vakna. Men fick bli dammsuga och torka golven idag istellet:) Men tyvärr måste jag ha varit väldigt uppe i varv när vi skulle sova. För hade jättesvårt att somna. Somnade runt 3 sen sov jag och vaknade då och då till klockan var 6. Kände att det var lika bra att kliva upp för hade iallafall tvättstuga kl 7. Så gjorde i ordning frukost till darling och mig:) Det fick bli toast med laxröra:) Det var en mumsig frukost. Men kanske inte så nyttig. Men det struntar jag i idag:) Nu håller all tvätt på att torka så ska väl gå till tvättstugan snart.

Hoppas ni går en fin lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0