STORMVIND

Gud, vad det har blåst idag! När jag kom tillbaka från lunchen fick jag höra att en kund hade kommit in och berättat att en gren hade landat på någon bil. Och att det hade blivit en liten buckla på bilen. Det var såklart min bil. Grenen hade landat på huven och det hade blivit en liten buckla men inte alls stor. Tur att den inte landade på rutan för då hade det nog blivit värre;)

På gymet idag blev det fokus på ben och rygg. Värmde upp med ett uppvärmningsprogram på cykeln. Sen blev det olika benövningar och ryggövningar. Sen sprang jag 2 kilometer på motionsbandet, som avslut cyklade jag 5 minuter:) sen blev det såklart massor med stretch:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0