IDAG

På förmiddagen städade jag och darling hela lägenheten väldigt noga. Så himla skönt att få bort allt katthår och damm. Så nu är det frächt här hemma! När vi var klara så bjöd vi hem min bror på lunch. Jättemysigt! Vi åt kycklingfilé, ungspotatis, ugnsmorötter, sås och grönsaker. Ett stort glas vatten till blev det ju också.

Efter ett tag åkte min bror hem och darling gjorde sig klar för en natt i stugan. Darling ska vara med min bror där. Så han åkte dit och jag hade inte så mycket för mig så jag tog en vända till valbo köpcentum för att kika om det fanns något bra att ha på lördag. Då ska jag vara med några fina brudar. Men det kan jag berätta mer om en annan gång. I valbo hittade jag så klart lite.
Jag köpte:
* Tröja från Lindex
* Ring från Lindex
* Linne från H&M
* Läppglans från H&M
* Ögonskugga från H&M
* Liten väska från H&M

Sen då jag hittat de fina sakerna så tog jag bilen hem igen. När jag kom hem satte jag på mig träningskläderna och åkte iväg till Löpspåret i min ensamhet. Tog en vända på 5 kilometer. det var lite tugnt men det gick bra. Klarade dock inte rekordet som jag och Nina sprang på. Sprang på 25.55 minuter idag och då jag sprang med Nina så var tiden 25.43 minuter. Men jag är nöjd iallafall eftersom jag varit förkyld. Men ska nog ner några sekunder till. Förra vårruset sprang jag på 31.11 på 5 kilometer så det jag sa då var att komma under 30 minuter året därpå. Och nu är vi snart där och hittils har jag ju klarat den tiden. Men man vet ju aldrig vad som kan hända under loppets gång ;) Man kan t ex skada sig eller kanske få håll. Men det hoppas vi inte på. Vi hoppas ju såklart att det kommer gå bra och att jag håller mig där jag är idag.

Men iallfall efter springrundan åkte jag och kollade hur grabbarna hade det i stugan. Och dom hade det bra. Var inte där så länge utan åkte hem och duscha och åt lite mat. Men nu sitter jag och bara tar det lugnt framför tv:n och laddar inför jobb i morgon.



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0