ROLIGT ROLIGT

okej okej, nu är det två roliga saker jag har att berätta.
1. Jag ska ut och resa! Jag ska åka till London och det blir min allra första utlandsresa. Eller jag har varit i Tallin men det räknar jag inte. Det blir iallafall min första flygtur. Och jag ser så mycket fram imot den här resan! Jag kommer åka med Linda-Marie och sara. Men det är ett tag kvar tills vi åker, det blir i påsk och det är alltså i mars. Så det är ett tag kvar men är så himla taggad! Kommer bli super roligt! Vill att det ska blil Mars nu ;)
 
 
2. Jag behöver verkligen en ny telefon! Jag har nu en iphone 3GS och den har jag haft ca 2½ år och nu är den verkligen på sluttampen. Så fort jag har under 70% batteri så kan den lägga av hur som helst. Och när den lägger av kan det ta ett tag innan jag får igång den. Och när jag får igång den har jag nästan inget batteri alls. Men jag har annars varit nöjd med min iphone.Men nu är det som sagt verkligen dags att inskaffa sig en ny. Så till det roliga! Jag har beställt en Iphone 5, den vita modellen. Så längtar tills den kommer så jag slipper krångla med den jag har. Vet inte hur många gånger om dagen jag blir galen på den, haha! Ne nu är det bara att vänta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0