LITEN HÄLSODAG

Det var riktigt kallt ute i morse men gav mig ut på morgonpromenad iallafall :) Sen blev det att äta frukost i lugnt och ro. Behövde inte ha brottom till något idag då jag varit ledig hela dagen. Så det fick bli en liten hälsodag med mycket träning idag. Inpå förmiddagen så bestämde jag mig för att ta en längre löprunda. När jag kom till en stig där det är en sjö precis bredvid (brukar springa där) så var stigen borta. Det har blivit översvämning från sjön så det var bara att vända om igen. Blev en halv kilometer extra. Så när jag var hemma så hade jag sprungit 12.5 km. Då var det bara in att äta lite lunch. Älg wook med ris blev det. Sen blev det lite fix här hemma innan jag sen åkte vidare till fina Nina. Vi tog ett gympass tillsammans :) Direkt efter gympasset blev det en proteindrink sen åkte jag hem och tog en varm dusch. Efter en stund gick jag över till towe som flyttat in i samma område som mig. Stannade inte så länge. När jag gick bestämde jag mig för att avsluta den här hälsodagen på ett bra sett genom en skön promenad. Innan jag var hemma svängde jag in vid min bror och hälsade på han och hans familj. Stannade en stund. När jag kom hem var det dags för middag. Det blev en god kycklingsallad :) Efter en jättebra dag med fint väder och allt så sitter jag nu och tar det lugnt innan det är kväller för mig :)  
 
 
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0