THE STORY OF TOPPLOPPET

Då var man hemma igen efter en supertrevlig helg i Stockholm. Allt gick som planerat. Det blev verkligen ingen repris från tjejmilen. När vi kom till hotellet (Blu Radisson Royal Park) hade det blivit dubbelbokning på våra rum så vi fick ta andra rum som var lite dyrare, med terass :) Vi åt en lätt lunch som vi köpte på pressbyrån. Sen klädde vi om till springkläder och begav oss till stället där vi skulle springa. När vi kom fram  blev det en rolig uppvärmning sen startade vi i andra starten. Vi sprang var för sig så man fick springa i sitt eget tempo. Det var en mysig bana runt Hagaparken. Det var inte bara asfalt och inte heller bara grus utan det var både och. Jättebra! När jag närmade mig mål ser jag darling, micke och daniel på sidan och dom ropade kom igen inte långt kvar nu. När jag var i mål fick jag medalj och en påse med massvis med saker i. Jag tog och stoppade i mig banan och vatten medans jag mötte upp grabbarna. sen väntade vi in fina cia när hon kom in i mål. Jag tog av mig dom svettiga kläderna och satte på mig torra. Och så tog jag en proteinshake som jag hade tagit med mig. Sen gick vi runt ialla tält som folk stod och sålde saker i. Röhnich var där och dom hade mycket bra priser. Så blev köp av tröja, vattenflaskor och trosor. I ett tält stod dom och sålde sportbhar stayinplace. Så det fick bli en sån också :) men sen gick vi tillbaka till hotellet och tog en varm dusch. Och tog det lungt en stund innan vi gjorde oss klara för kvällen. När vi var klara bestämmde vi oss för att vara kvar på hotellet så vi gick och köpte mat där. Förrätt löjroms toast med nån svampröra. Varmrätt blev det deras hamburgare. Sen till efterrätt blev det kolapannakotta med hallonsås :) Blev ett glas vitt till. Sen gick vi tillbaka upp på rummen ett tag,. Pratade och hade det trevligt. Men gick vidare ned till baren och tog även ett glas där och fortsatte våra samtal där. Vi hade så trevlig at klockan tickade på och vi bestämde oss för att säga godnatt.
 
Kl 9 i morse gick vi och åt hotellfrukost. Är det bara jag som älskar hotellfrukost? Det är supergott! Vi satt där hur länge som helst och bara hade det mysigt. men sen gick vi tillbaka till rummen och packade i ordning våra saker. Sen var det dags att checka ut. Vi ringde taxi till centralstationen och där tog vi en fika undertiden vi väntade på tåget hem. Resan hem gick bra. Jag blev så himla trött så somnade till en stund. När vi var framme i gävle så följde vi med cia och daniel hem och hämtade våran bil som stod där. Sen blev det att åka hem. Nu har vi varit hemma ett tag så vi tar det lugnt. Darling kom precis hem från sin träning. Men nu blir det väl lite mys framför tv:n innan det blir godnatt :)
 
Ett stort tack för den här helgen! :)
 
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0