ALKOHOLFRITT

Har haft en super mysig ikväll! Efter jobbet träffade jag och darling våra fina vänner Micke och Linda. Micke fyller år och jag går på semester. så vi firade med att boka bord vid kanalkiosken. Det blev jätte god trerätters. Dom gjorde även jättegoda drinkar. För mig blev det dock alkoholfritt eftersom jag bestämde att vara chaufför ikväll :) Men fanns mycket som var alkoholfritt: drinkar, öl, vin och bubbel. Inte bara vanlig läsk utan kunde också lyxa till det lite ;)

Vi skjutsade hem dom och följde även med upp till mickes lägenhet för att se hur långt han kommit med rusten. Kommer bli jättebra det där :)

Grattis igen Micke! Och tack fina ni för ikväll! Vi ses i morgon kväll igen! :) Godnatt! /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0