LAMPOR, LÖPNING OCH SALLAD

Åkte hem till min kollega efter jobbet. Kikade på deras hus som snart är färdig byggt. Kommer bli jättebra det där! Fick låna hem lampor som hon inte kommer kunna ha i nya huset, så får se om dom passar hos mig :)

När jag kom hem blev det löpning igen. Det var ett tag sen jag sprang lite längre vändor så tänkte ta lite längre idag. Men det blev nästan en mil. Så snart kör vi milrundorna igen :) Det kändes iallafall bra idag. När jag kom hem blev det en sallad från Ica som jag längtat efter hela dagen. Tack till darling som ville åka och fixa till mig <3

Nu mina vänner så är det dags för mig att sova. I morgon är det jobb igen. Godnatt! /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0