TRÄNINGSVÄRK FORTFARANDE

Träningsvärken har förflyttat sig till hela kroppen. Det gör mycket ont. Igår då jag var på löprunda med darling och Tobbe då kändes det jätte mycket i alla muskler i kroppen. Det gjorde rundan lite svårare med det kändes iallafall bra :)

Nu när jag vaknade kan jag säga att jag fortfarande har mega träningsvärk. Hoppas det släpper snart. För tror jag aldrig haft sån här extrem träningsvärk nån gång. Vet iallafall att kroppen har fått jobbat.

Idag blir det tyvärr ingen träning inte heller i morgon skulle jag tro. Vi ska åka på dygnskryssning så måste väl sätta fart och göra klart det sista. Det lät som att darling skulle åka fram på byn och köpa gofrukost. Hoppas! ;)

Ha en jätte fin helg nu alla, så hörs vi snart igen :) /A.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du jobbade väldigt bra så det är inte så konstigt att du känner av det! Så kul att du kände av min träning! 😃 PUSS

2013-06-15 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0