BRA DAG

Så himla skönt att ha varit ledig idag. Sov ut i morse och det känns som en evighet sen jag gjorde det sist. Sen blev det frukost i lugn och ro framför Björn bröder 2. 

När den slutade förberedde jag mig för en löprunda ute. Såg att det var kallt ute så blev på med varma kläder. Benen frös lite ändå. Men var så himla fint och härligt ute så det blev en milrunda. När jag kom in igen blev det lite magövningar innan jag hoppade in i duschen. 

Efter lite fix och jag var i ordning så åkte jag vidare till 85 års kalas. Mammas faster fyllde år. Blev bjudna på mat och fika. 

Nu ikväll åkte jag in till Gävle för jag och darling hade bestämt för att gå på bio. Vi såg andra hungergames filmen. Den var bra men ville att den skulle fortsätta i några minuter till :) Efter filmen åkte vi till Daniel och Cia men det var bara Daniel som var hemma. Jag fick födelsedags present. Tack så jätte mycket fina ni! Vi hade även beställt salami av Daniel så hämtade det också. 

Men nu är vi på väg hem över. Så snart blir det att krypa ned under täcket. 


Kram/ A. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0