EFTER VILA

Vila från träning igår. Inte äns en promenad. Det var faktiskt skönt. På kvällen åkte vi till mina föräldrar på kalas. Vi firade min pappa och morbror som fyllt år. Mycket folk var där. Jättetrevligt! 

Idag har det blivit en löprunda ute. Det var ett tag sedan jag sprang ute nu. Har blivit mycket på band eftersom det är så mörkt ute när jag kommer hem om dagarna. Men idag blev det iallafall en löprunda ute men dock bara 4 km. Men det var riktigt skönt. Flåset var lite högt men det kändes ändå jättebra. Andades in kall luft så det kan vara därför. 

När jag kom in blev det massa mag övningar så nu spänner det lite i magen. Skönt det ;) Ne men nu är det dag för en dusch innan jag blir för kall. 




Kram på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0