EN MÅNAD TILL JULAFTON

Snart är denna helg över. Veckorna går super snabbt. Jag menar idag är det bara en månad kvar till julafton. Igår när darling var till stan och träffa gamla klasskompisat så var jag hemma. Hade planerat att bara mysa ned mig i soffan men kom och tänka på att första advent är nästa vecka och jag jobbar massor så kommer inte hinna julpynta. Så satte igång med det igår. Men eftersom vi snart flyttar så blev det bara byta gardiner, dukar, ljusstakar och sätta fram några tomtar. Sen blev det filmmys tills darling kom hem igen. 

Idag har jag umgåtts med Familjen nästan hela dagen. Har varit jätte mysigt. Nu när darling skulle åka och träna så åkte jag hem. Ny myser jag med Findus och Maja (katterna)  istället :) 


Söndags kram! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0