KALAS, KALAS...

.. och kalas :) . Ja igår (söndag) blev det massa kalas. Vi firade först min bror som fyllde år. Sen gick vi vidare till darlings syster och mamma och firade dom eftersom dom också har fyllt år. Efter det stack darling och träna men direkt efter hans träning blev det ett kalas till. Fina Hanna har ju fyllt 30 år så blev att fira henne också :) Det var en trevlig dag att få träffa så många :)

Var ganska trött idag men ändå skönt att börja arbetsveckan. Det gick bra på jobbet, sen åkte jag till gymmet då jag slutade. Hade en sån j...a träningsvärk i ljumskarna och baksida lår efter gymmet igår morse. Men körde ändå milen ikväll. De 3 första kilometrarna kändes värken men sen blev jag varm och det gick mycket bättre. Stannade kvar en stund då jag tränat klart för att stretcha ordentligt. Men känner att jag ändå har massa träningsvärk nu efteråt. Haha, jaja så kan det vara! 


Ne, nu ska jag stänga av lampan och krypa ned under täcket. Kram på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0