SJUK

Har inte skrivit på ett tag för jag inte har orkat. På tisdagskväll kände jag av halsont och på onsdagen blev jag hemma från jobbet. Vaknade då med 39 graders feber, halsont och huvud värk. Orkade ingenting:(  Så det blev vila hela dagen. 
Torsdagen hade febern sjunkit lite grann men var väl egentligen inte helt 100 men gick till jobbet ändå. 
Idag fredag så är jag väldigt pigg men känner av lite huvudvärk och konstigt nog lite i örat. Vem vet kanske hänger det ihop. Har lite smått ont i halsen också. Men huvudsaken är att jag är pigg. Då orkar jag jobba :) Sitter på jobbet nu och har lunch ska snart ut och jobba igen :)  

Hoppas ni får en bra fredag! Kram/A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0