ANNAN DISTANS

Så skönt att slänga sig i soffan efter man tränat! Tränade på gymmet ikväll också. Det blev 7 km på Löpbandet. Lite annorlunda distans än vad jag är van vid. Är ju oftast 4km, 5 km eller 10km jag brukar köra. Men efter jobbet på väg till gymmet tänke jag på att det kunde vara lite roligt att ändra lite. Det gick bra men det kändes i kroppen efter gårdagens mil. 

Efter Löpbandet blev det 2km rodd. Det var jätteskönt att avsluta träningen med att ro lite. :) Innan jag åkte hem så blev det stretch. Kände att jag verkligen behövde det. Värkte i fram och baksida lår. Men blev lite bättre efter stretchningen :) 



 
Snart blir det att trycka på röda knappen på dosan för att sen lägga mig och sova. Åh vad det kommer bli skönt! Godnatt på er!  :) /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0