CYPERN

Hej! Dålig på att uppdatera. Det som hänt sen sist är att jag varit i Cypern i en vecka. Sen blev jag förkyld men har jobbat. 

I Cypern hade vi det jätte bra! Vi hade fint väder nästan hela tiden. På tisdagen regnade det ca 1 timme men sen sken det upp och blev fint igen :) 

Vi har gjort lite olika saker. Lite kortfattat. Flugit med fallskärm efter en båt, åkt katamaran, snorklat, tittat på klippor, badat, solat, tränat lite och shoppat mm. Hade en väldigt bra vecka! 

När jag kom hem blev jag förkyld men är nu på bättringsvägen. Ingen halsont längre. Bara lite snuva i mellanåt. 




Idag har jag haft ledig dag. Så varit till Gävle med Saana och Bella. Har även varit på gymet med Saana. Och nu är tvättmaskinerna igång så ska väl kila ned dit igen och se om det är dags att lägga i nytt ;) 


Kram! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0