LEDIG DAG

Klev upp ganska tidigt idag och åkte till underbara Stina. Skulle vara där kl 8 men blev några minuter sen för var tvungen att skrapa rutorna på bilen. Börjar bli kallt nu så får nog börja med att lägga skyddet på rutan så jag slipper skrapa;) Men när jag kom till Stina så tog vi en härlig promenad med hennes söta hundar. Så himla härligt trotts kylan ;) Efter promenaden gick vi husesyn i hennes hus. Sen tog vi bilen till trillin och åt lite frukost där och pratade massor. 

Efter det skjutsade jag hem henne och jag åkte vidare till gymmet. På gymmet blev det 4 km på bandet sen ca 15 minuter på roddmaskinen. Inte så långt pass men ett härligt! Blev ett Ica besök innan jag åkte hem och duscha. 
 

Nu ska jag snart gå och hämta Elvis (brorsonen) på dagis. Så ska vi ha lite roligt! 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0