KROPPEN FÅR BESTÄMMA

Ledig idag och denna dag har börjat med en date med Saana. Vi körde ett träningspass på gymmet. Jag hade tänkt att köra 10 km löpning på band. Men körde först bara 9 km men inte för att jag inte orkade längre utan mer att mitt flås låg lite för högt och började känna mig konstig i huvudet. Så ville inte riskera att det skulle bli som sist då jag sprang långt. Kroppen får bestämma! Så jag stannade vid 9 km, då stod kl på 50 minuter. Men sen slappnade jag av en liten stund och körde min sista km på ca 5 minuter. 

Klart man blir besviken då kroppen säger att man ska stanna men känner mig inte missnöjd utan nöjd ändå, det blev ju ändå ganska bra tid fast på 9 km :) 


Ska väl kanske sätta igång och städa innan jag ska gå till min bror och Saana på lunch :) Ha en bra dag! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0