LÖPNING OCH TABATA

Igår söndag vaknade vi i stugan sen blev det ett besök vid gymmet med Saana. 0,5km gång, 5 km löpning på band sen 0,5km gång igen. Avslutade med mage tillsammans :) Resten av söndagen blev det bara lugnt. 


Idag måndag har jag varit på jobbet. När jag kom hem blev det en löprunda på 4 km med darling. Sen körde jag tabata som jag är väldigt ovan att göra. Hjälp av 4 övningar (armhävningar, snéa situps med benen 90 grader, utfallssteg och rygglyft). Körde tabatan 4 gånger. Tar hjälp av en app på  mobilen som tar tid. Jobb 20 sekunde vila 10 sekunder. 8 gånger så. Sen det gånger 4. Så sammanlagt blev det 16 minuter jobb ;) 


Nu ska jag sova! Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0