MIN RYGG

Igår kväll var jag till kiropraktorn. Jag var sné och spänd. Allt kom nere från bäckenet och gick uppåt. Kände mig lite små yr efteråt. Inte så konstigt efter allt knakande ;) 

Idag har jag också känt mig lite konstig. Lite snurrig i huvudet och öm i nedre delen av ryggen. Men blev lite bättre på efter middagen. Men vågade ändå inte riktigt ge mig ut på löprunda trotts att jag har fått klartecken att jag får. Men eftersom jag fortfarande är öm blev det istället en promenad :) 

Känner att det bara blir bättre och bättre iallafall så hoppas att det fortsätter så :) 


Men nu är det dags för mig att sova tror jag. Ska kliva upp lite tidigare i morgon! Godnatt!
/A. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0