2XU

Innan jag somnar så tänkte jag dela med mig lite från passet på gymmet idag.

Började med en promenad dit. När jag var framme blev det 1 km löpning innan det var dags för benen att jobba. Benen fick köra massa maskiner och även 50 squats. Sen fick även benen röra på sig genom att köra intervaller. Det blev 7 st intervaller. Varje intervall var 1 minut och höll tempot 16,1km/h. Sista intervallen höjde jag till 16,3 km/h. När det var 30 sekunder kvar ökade jag hela tiden tills minuten gått. 

Efter det fick benen vila och magen fick jobba lite istället. Körde inte jätte hårt med magen men blev några övningar iallafall innan det var dags att promenera hemöver. 

Har fått ett par löpartights av darling som jag hur länge som helst velat ha. Jag har varit lite för snål att köpa dom själv. 2XU tights om ni känner till dom? Sånna tights som hjälper till med blodcirkulationen. Finns även andra plagg som tröja, linne och strumpor mm. Som det känns nu kommer jag nog i framtiden fortsätta med dessa underbara tights. Hur sköna som helst! :) Tack darling! <3

När darling kom hem från jobbet idag hämtade vi tv bänken som han och en vän har gjort. Den blev jätte fin! Enkel och bra. Tack för hjälpen Tobbe! 





Ne nu måste jag sova! I morgon är det jobb som gäller igen! Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0