BLEV DÅLIG UPPDATERING I HELGEN

Jag vet, dålig uppdatering i helgen! Jobbade fredag lördag. På lördag kväll blev det bara ta det lugnt med darling. Vi tittade på melodifestivalen. 

Idag (söndag) har det inte heller blivit så mycket. Vi har tittat på OS. Åkte en snabbvända till Valbo och köpte ett par byxor. Men sen hem igen. Hemma fick vi besök av mamma och pappa. Jättemysigt! Fick se rådjur utanför fönstret i köket när vi satt där :)

Nu har alla åkt hem och darling har åkt och tränat. Jag har myst ned mig i soffan med missarna :) I vanliga fall brukar jag träna varje söndag. Men hoppade över det idag. Har hoppat över träning hela helgen faktist. Har haft ont i "benfästet". Har varit mycket bättre idag och tänkte träna. Men tänkte om och hoppade över så kanske jag är ännu bättre i morgon och kanske kan träna då i stället :) 


Hoppas ni haft en mysig helg och att ni får en mysig söndag kväll!! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0