DAGENS

Besökte gymmet innan jag åkte hem idag. Det blev 5 km på band. Sen provade jag lite övningar som Nina visade mig igår. Jag gjorde även övningar som jag brukar men på rätt sätt. Tex benböj. När jag gjort tidigare så  har knäna fallit över fötterna. Men idag började jag spänna magen sedan falla mer ner och bakåt så kroppen hamnade innanför fötterna. Det kändes mycket mer när jag gjorde så. Gjorde jag rätt då, Nina? 

Gjorde även några magövningar och började med att spänna magen sedan utföra övningen. När jag gjorde plankan ställde jag mig först, spände till magen och höll så under hela övningen och hej och hå vad det kändes :) 

Så idag gick jag genom olika övningar och försökte utföra dom korrekt och starta från magen. Tränade även lite på balansen. Det är en grej som jag måste lägga lite mer tid på. Har inte alls bra balans! 

Avslutade med stretch. Lägger ned ganska mycket tid på stretch nu för tiden. Mest för "skadan" jag har i benfästet. Förhoppningsvis är det bättre snart. I morgon är det vila från träningen :) 


Då säger jag godnatt för idag! Kram på er! /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Braa gumman! Låter hur bra som helst ;) Fortsätt så nu! ❤

2014-02-21 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0