EFTER EN TREVLIG LÖRDAG

Ligger nu i sängen efter en trevlig lördag.

 Dagen började med frukost ihop med darling. Efter en stund blev det en runda löpning på strax över 4 km ute. Det var mega halt så det blev en vurpa men bara en. Det var nära att bli fler ;)

Efter rundan blev det att göra sig i ordning för att åka på födelsedagsfika hos Saana. Efter det blev det en vända hem. Fixade tvätten och städade lite innan det var dags för att byta kläder igen. 

När dom var bytt så gick vi och fortsatte firande för Saana. Vi blev bjudna på exotisk planka. Vi tittade på melodifestivalen. Jag tycker det var helt rätt bidrag som gick direkt till finalen. Sanna Nielsen och panetoz.  Vi tittade även på QX galan. Men sen tog jag och darling cyklarna hem. 

Som jag började detta inlägg så ligger jag nu i sängen efter en trevlig lördag. 

/A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0