NYA LURAR

Idag skippade jag träningen pga att vi blev bjudna hem till min bror och hans familj. Jag åkte dit direkt efter jobbet fick supergod mat. Älgstek? MUMS! Sen kikade vi på hockeyn. Det blev vinst för Sverige. Jätteroligt! Tack så jätte mycket för ikväll! 

Hade tänkt att köra överkropp idag men får ta igen det en annan dag ;) 

Vi kom hem alldeles nyss och då hade jag fått hem ett paket i brevlådan. Det var hörlurar som jag beställt. Det har varit kris nu med mina hörlurar. Har haft hur många som helst. Men tydligen håller dom inte sig hela hur länge som helst. Det har troligtvis blivit fuktskada i dom jag har efter alla mina löprundor ;) vissa har ljudet försvunnit, så brusar det, låter som i en burk eller glappar. Så nu var det verkligen på tiden att införskaffa nya.

Nu blev det ett par Philips som är fukt/svettåliga. Så håller tummarna att det stämmer. Det är även silikonpluttar så det blir mjukt i öronen ;) 


I morgon blir det förhoppningsvis att inviga dessa fina lurar :) Ha det så bra så länge! Kram! /A. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0