SOM ATT GÅ IN I EN VÄGG

Måndag igen och det har varit jobb idag. Efter jobbet blev det en vända till gymmet och där fick motionsbandet jobba. 

Det blev 1 mil löpning. Måste säga att det var tufft idag. Det var så otroligt varmt inne på gymmet, var som att gå in i en vägg då jag kom dit. Så när jag sprang blev det jobbigt pga att det var varm luft som jag andades in hela tiden. Det gjorde så att jag var tvungen att dricka vatten under löpningen flera gånger. Tiden blev 54.52 min idag. 

Stannade kvar en stund efter och fokuserade på att stretcha. Om jag väntar tills jag kommer hem så är det lätt hänt att det hamnar åt sidan. 

Dusch, middag och en lugn stund i soffan är avklarad så nu ropar sängen på mig! :) 


Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0