LÄNGTAR TILL STIGARNA I SKOGEN

Löpbandet fick jobba 54.56 minuter idag. Det är den tid jag hamnade på idag då jag körde milen. Är nöjd så länge jag ligger under 55strecket på bandet ;) 

Tyvärr är det väldigt psykiskt att springa på band tycker jag. Jag menar då man börjar känna att det börjar bli lite tyngre. Då tittar jag alltid vad klockan står på och börjar alltid tänka på hur långt det är kvar. Och då brukar det kännas ännu mer jobbigt. Att anstränga sig att tänka på något annat brukar hjälpa, ett tips :) 

Har faktiskt ett till tips! När jag har ca 1 km kvar av milen så kollar jag på klockan och räknar ut lite snabbt hur många minuter det är kvar. De få minutrarna orkar jag hålla i tänker jag! Så för att inte stressa för mycket på "höja nivå knappen" så räknar jag i huvudet varje minut och samtidigt tittar jag rakt fram och höjer nivån då jag vet och känner att jag klarar. Det är en grej som fungerar för mig. :) 

Längtar tills då det börjar bli vår och man kan börja springa i skogen på stigar. Då det börjar vara ljust ute längre.  Åh underbart! :) Men får vänta några månader till innan den önskan går i uppfyllelse ;) 




Hoppas att eran start på veckan har varit bra! /A. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla grym Annelie! ❤❤

2014-01-27 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0