SÅ HÄR VAR 2013

Sista inlägget för i år blir lite som hänt 2013 :) 

Januari
Jag köpte mina Nike skor till gymmet! 

Februari
Hälsade på Nina då hon flyttade till Stockholm. 

Mars
Såg senaste Johan Falk filmen på bio. Kodnamn Lisa är super bra! :)


April
Firade sista april i stugan med darling :)

Maj
Det blev 2 lopp. Halvmarathon och vårruset :) 



Juni
Det blev en kryssning med ett härligt gäng. 
Sara och min darling tog examen. 



Juli
Klippte ny frisyr. Och jag blev faster igen ! :)



Augusti
Mycket träning! 

September
Då var det dags för tjejmilen med snyggbrudarna :)

Oktober
Första bandymatchen Saik-Västerås.

November
Köpte alla Johan Falk filmerna. 
Vi var även på bröllop. 



December 
Jul. Och vi har flyttat! Och idag är det nyårsafton. 

Tack till er alla hoppas vi hörs och ses 2014 också :) Gott nytt år! 
/A. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0