LÖRDAG/SÖNDAG

Igår hade jag ledig dag så det blev att gå på marknad på fm. Tog en fika med darling, Tobbe och Hanna på byn. Sen var det dags att traska hem för jag skulle vara i Gävle kl 15.30. Var bjuden till Sara på tjejfest. Jätte trevligt! Blev sedan utgång. Sen kom min underbara darling och hämtade mig på natten <3 

Idag tog jag sov morgon det var jätte skönt att sova ut! Sen har jag varit pigg! Det blev en date med Saana på gymmet runt 14.30. Jag tog en promenad dit. Sen blev det 5km löpning och avslutade med magövningar. Det gick väl sådär. Vid löpningen pratade jag så mycket så glömde öka i början så ökade mer i mitten och då blev det lite jobbigare med flåset till slutet. Men men. Blev en promenad hem sen. 

När jag kom hem så kände jag att jag ville träna lite balans  så det gjorde jag. Tog hjälp av min skivstång som tyngd men med utan vikter. Gjorde även lite knäböj också med stången på axlarna. 

Nu har jag duschat och kollat på slutet av bandy matchen mellan Saik och villa på tv'n. Saik avgjorde i förlängningen :) Bra! 

Bilden är tagen från igår på dessa fina brudar :) 


Hoppas ni får en trevlig söndagskväll! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0