MIN SÖNDAG

Kl 9.00 träffade jag Saana vid gymmet och vi hade bestämt att köra 7 km på bandet idag. När vi kom in till gymmet var det två personer där och båda använde motionsbanden. Det finns bara tre stycken. Så jag sa till Saana att hon fick ta det som var ledigt. 

Under tiden då jag väntade på att ett band skulle bli ledigt så cyklade jag. Började med 4 km. Inget band ledigt då så cyklade 2 km till. Då blev det ett ledigt. Jag hade egentligen lite bråttom så visste inte om jag skulle hinna springa 7 km. Men 5 km hinner jag väl med tänkte jag. Men räknade ut så jag skulle hinna med 6 ändå. När jag börjat springa så tänkte jag, det gör inget om jag blir kvar i 5 minuter extra, så jag körde 7 km ändå som vi bestämt ;) Stretch innan jag skyndade mig hem.

Hemma gjorde jag mig klar för att sedan åka till Sara i gävle. Var bjuden till henne på lunch kl 12.30. Jag är jätte dålig på att hitta där så tänkte att jag åker lite tidigare utifall jag åker vilse ;) hehe! Men vet ni, jag kom fram utan att åka fel någon gång :) Tog mig även hem utan att köra fel, hehe! Hade det jätte mysigt hos Sara iallafall. Fick jätte god mat och fika :) 

Då jag nästan var hemma fick jag ett telefonsamtal av Linda E. Hon höll mig sällskap under tiden då våra grabbar tränade. Och vi höll oss sysselsatta med en härlig promenad på ca 5 km. När vi kom in igen så tog vi en kopp varm choklad och tittade på skilda världar tills grabbarna kom tillbaka :) 

Efter dom åkt har jag och darling tittat på en jättebra film. Men tyvärr har klockan blivit jättemycket. Så nu är det sova som gäller! Haft en jätte bra solig dag idag! 


Godnatt på er! Hoppas att ni också haft en jättebra dag! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0