NU HAR JAG FÅTT HJÄLP

Blev ledig idag. Varit jätte skönt. Blev ett litet pass på gymmet på fm.

Ni vet att jag berättat om att jag har haft ont typ vid benfästet. Det började bak, sendan vidare mot ljumsken och på senare tid har det nu gått vidare till knät.  Jag har fortfarande ont och det har gått ca 2 veckor. Eftersom jag fortfarande har ont och det onda förflyttar sig till fler ställen så ville jag kolla upp detta. För det är ju något som är fel, det ska inte vara så här. 

Så idag hade jag en tid vid en kiropraktor i Sandviken på em.  Han såg direkt att min högra sida (den sida jag har ont) lutade framåt. Jag fick lägga mig ned och det var bäckenet och en kota som hoppat fel. Han tryckte och knäckte så det smattrade och small. Har nog aldrig låtit så mycket ur mig någon gång ;) Han körde också något ultraljud på bäckenet. Är tydligen mer stel i höger sida än vänster. 

Jag var så orolig över att jag inte skulle få träna nu efter det här. Men var ju tvunget att fråga. Det svar jag fick var att jag får träna så mycket jag vill. :) Jag berättade såklart om övningen där jag tror jag skadat mig. Så han gav mig lite tips om det och gå ned lite på tyngden. Antagligen har jag haft för tungt och belastat fler muskler på denna övning än vad man ska. 

Nu har jag fått hjälp och förhoppningsvis ska det bli bra nu:) känner mig lite öm nu men det är inte så konstigt eftersom allt som han har tryckt. :)

Nu är jag hemma och det blev sushi till middag. Lyx :) 




Eftersom det är fettisdag idag så har jag köpt hem semlor till mig och darling. Så lite lyxkvällsfika får det bli också :)

/A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0