VÄTSKEBRIST

Gick ut i det fina vädret och tog en lång löprunda. Så himla härligt väder men en nackdel var det och det var att det blåste. Det känns som att det alltid blåser! Kan det inte bara sluta!? Men får tänka possitivt och att benen fick jobba mer i motvind :)

Hela rundan kändes bra men när jag var klar och kom in så hände det något. Pulsen ville inte lugna sig. Blev illamående, allt började gunga och jag blev tung i hela kroppen orkade knappt hålla i vattenflaskan. Darling hjälpte mig till soffan, synen började försvinna. Såg väldigt lite, det jag tittade på så var det  suddigt och alldeles svart runt om. Fick i mig vatten och darling hämtade en banan. Efter en stund började synen komma tillbaka. 

Det var väldigt otäckt. Antagligen hade jag vätskebrist. Hade nog också förmodligen lite för mycket kläder på mig under rundan och för lite energi i kroppen. Men efter vila och lite kost så mår jag bra :) 
Ett tips, tänk på att alltid äta och dricka bra då det är dags för träning. Men helst en stund innan det är dags. 

Rundan blev 10,64 km. :) 

Nu ska jag fortsätta denna söndag med att ta det lugnt :) För i morgon väntar jobbet igen! /A. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0