HELGEN ÄR HÄR

De senaste dagarna har jag varit ganska stressad och orolig. Detta pga att på lördag är det dags att springa tunnel run och det är så att efter min träning i måndags så fick jag ont i halsen. Så jag har inte kunnat träna något. Jag tog en promenad igår för att känna hur det gick. Jag har varit orolig över att kanske inte kunna delta i loppet. Men jag är på bättrings vägen och hoppas det fortsätter så. Så att jag kan vara med på loppet jag sett fram emot :) 

Ikväll efter jobbet tar jag tåget mot Stockholm. Det kommer bli jätte mysigt!


Katterna ska naturligtvis inte vara ensam under helgen utan dom får bo hos darlings föräldrar tills vi är hemma igen :)  


/A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0