JAG GER DET EN CHANS

Hej på er! 
Idag har jag provat något som jag bara gjort en gång tidigare och dessutom för ca 10 år sen. Det är spinning jag pratar om. Gick dit ganska ovetande hur ett sådant pass går till. Fick hjälp och lite tips innan vi började. När vi var redo att börja känner jag ganska snabbt att det är jobbigt. Men det är ju det som gör att det är så himla roligt! Att klara mer än vad man tror och att få kämpa. Hela grejen med spinning verkar verkligen grymt kul! Så jag tänker ge spinningen en chans och skrev även upp mig på ett pass nästa vecka :) 

Nu ligger jag i sängen och känner redan hur träningsvärken börjar växa fram. Så får väl se hur fram och baksida lår mår i morgon. Jag gissar på massa träningsverk. ;) 


Nu är det dags att släcka lampan och säga godnatt för min del! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0